fredag 22 oktober 2010

Solskenspromenad med snö

Jag och Prinsen åkte iväg till vidingsjö för att gå spåret och ser att det på en sträcka, ca 100 meter, ligger en massa snö! Prins tyckte det var jätte konstigt med en massa kallt och lite småblött kraffs under tassarna men kom efter en liten stund på att det faktiskt var väldigt roligt att springa i.

Under promenaden passade vi på att träna mycket kontakt och även att man inte får springa iväg så fort man fått berömmet utan att man ska vänta tills man får går. Prins var superduktigt och jag är lite chockad över hur lättlärd denna lilla kille är!

Vad vi annars funderar på är detta med ingångar och hur vi vill ha dem, jag tror att jag vill att han kommer in på vänster sida och snor runt och sätter sig, men o andra sidan så kanske jag vill att han ska in på höger och runt mig i position..... Aja, vi får prova båda o ta det som känns bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar