måndag 25 oktober 2010

Mitt ständiga vidingsjö

Jag tror att motionsspåren i Vidingsjö har blivit lite av en drog för mig, är så skönt att gå där och veta hur långt man har gått och sen är underlaget superbra!
Gick 2,5 km med mamma idag och precis i början av spåret så såg vi ett rådjur springa över stigen cirka 50 meter fram, Prins såg det inte för han hade huvudet i backen som vanligt. När vi kom närmre så visade prinsen direkt att han kände något mycket speciellt och nosen gick som bara den och han följde spåren efter rådjuret jätte duktigt! Jag har inga tvivel om att hans framtid på spår o sök kommer bli givande (bara jag lär mig allt) =)

Eftermiddagen blev lugn, Prins fick vara ensam två timmar när jag o Morgan behövde handla och han skötte detta perfekt (och torrt).

Kvällen fördrev jag tillsammans med en vän på Ikano och jag fick tag på present till svärmor och ett diadem till mig, jag har egentligen köp förbud efter som det ska bli en lite tur till Ullared snart :)

Nu blir det att titta lite på dumburken och sen krypa till korgs, är en ny underbar dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar