onsdag 27 oktober 2010

Förhoppningsvis en sväng till sharpman

Jag och Prinsen har varit o gått i Vidingsjö tillsammans med min kära mor. Det märktes tydligt att Prins hade extremt mycket energi av att han inte gjorde något speciellt aktivt med kroppen igår. Han for som tusan fram o tillbaka och jagade våra händer o drog o slet i allt, han var faktiskt en liten pina! ;)
Vi löste det genom att kasta en massa pinnar in i skogen så han fick leta o springa vilket han tyckte var jätte kul! och resultatet kan fort o han blev trött! =)

Nu väntar jag på att mamma ska ringa o säga om hon kan åka med till Sharpman eller inte, jag behöver hämta fodret till min Barbour jacka och även köpa en matbar till Prinseplutten. Jag ska även kolla efter vinterskor och en ny klicker som inte låter så mycket som den jag har nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar