söndag 24 oktober 2010

Linköpings hundungdom

Idag har vi tränat många saker med Prinsepojken, först lite ensamträning när jag var en sväng på stan. han brukar alltid vara instängd i vardagsrummet o det går bra men idag hade han tagit sig ut (hur fattar jag dock inte) och det låg papper och brev över precis hela hallen och i sovrummet så hittade jag Morgans täcke under sängen. Jag gissar på att prins hade roligt, som tur var hade han inte tagit sönder något utan bara stökat till.

Sen åkte vi till Ladan, det är en stor lada som Linköpings hundungdom tillhandahåller och som är helt super o träna i när regnet står som spön i backen. Vi tränade lite på tunneln och ett balans hinder men som vanligt var det mest kontakt och "mamma är roligast i världen" träning som gällde. han visade lite mer spontanbeteenden idag och det ser jag som väldigt positivt!

Över lag en väldigt trevlig stund men mitt eget fokus var lite halvdant då jag känner mig lite ur balans psykiskt just nu, men det är som vanligt på hösten och det blir inte värre än att det går o kontrollera. (sen har väl sockerabstinensen gjort sitt oxå)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar