onsdag 5 januari 2011

Träning

Vilken lugn dag detta varit fram tills nu. Jag har inte lyft ett finger utan bara varit grymt förslappad men det är för att jag knappt har någon ork, var lika igår med noll på energikontot. Igår tog jag mig i alla fall i kragen runt 12 och åkte ut och hälsade på Stures uppfödare och vi tog en sväng till stallet och sen hem till henne på fika och kattprat! Vilket var mycket trevligt! Efter vi hade varit där så åkte vi hem och åt lite sen lunch för att runt sextiden åka iväg till Jenny och ta en promenad tillsammans med henne och hunden. Det blev mycket bus men vi tränade även lite kontakt vilket visade sig vara mer behövt än jag trodde.


Nu så ska jag äta lite nudlar för att sedan ge mig av, tillsammans med Prins, till Linköpings hundungdom och deras lada för lite träning tillsammans med Jenny och Blixtra och Madde och Algot.
Idag ska jag ha med mig toppbelöning i form av både kampleksak och korv för att han verkligen ska vilja fokusera på mig. Detta har varit något som han gärna skiter i när vi tränar och det är andra hundar med.

Vi höres och synes! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar