onsdag 3 november 2010

Fotboll

Var ett par dagar sedan jag skrev nu och senast var i söndags då Prins kalasade på ett kadaver av troligtvis fågel. Han blev ju självklart dålig i magen och målade golvet brunt under natten till måndag, han kräktes oxå en hel del och var allmänt slö under hela dagen och även ganska slö under tisdagen. Idag mår han döremot toppen och tar igen för förlorad tid, haha =)

Vi började dagen med att gå en sväng runt kvarteret och passade på att träna lite fotgående i koppel, går lite sådär faktiskt. Jag vet inte riktigt hur jag ska få honom o förstå men det ger sig nog snart, jag ska tigga lite hjälp av Jenny i veckan. Efter morgon promenaden skulle jag till optikern så Prins fick lite ensamträning vilket han, som vanligt, skötte perfekt och låg o sov när jag kom hem.

Sen tog vi och gick 2.5 km tillsammans med mamma i spåret och sen hem o sov och tog det lugnt resten av dagen tills för cirka en timme sedan då Jag, Morgan o Prins gick iväg och sparkade lite boll. Fotboll är Prins favorit och ögonen riktigt lyser när han får syn på bollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar