torsdag 17 november 2011

Jaha, det vore väl synd om bussen skulle komma..

Jag är fortfarande rasande på Östgötatrafiken (skittrafiken). Skulle åka med 8.42 bussen och kom dit som vanligt 5 minuter innan den ska avgå. När klockan är cirka 8.50 så kollar jag på deras hemsida o där står det att bussen avgick när den skulle - BULLSHIT!! Jag ringer till dem och vad får jag veta? JO - bussen hade gått sönder så de skippar helt enkelt den avgången o ber mig vänta på nästa vilket resulterar i att jag missade bussen till campus och en föreläsning som jag verkligen hade behövt gå på.

Värdelöst!

Sen jag började åka buss i augusti så har bussen varit i tid MAX 1 gång och då tog jag i! Aldrig att den kommer tidigare än 5 minuter efter utsatt tid. Varför inte då bara lägga på lite mer tid på den turen så att det någongång kan börja stämma så man vet när man kommer fram. (om man kommer fram)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar