måndag 5 augusti 2013

Myggskydd!

Just hemkommen från lite skyddsträning ute på Lövsveden och känner mig så nöjd och glad, vilket jag vet att Prinsen oxå känner! :)

En ny figg var på plats och allt känns mycket lovande, tänk vad mycket enklare allt blir med att ha en figg i närheten! :) :) Och en duktig sådan dessutom! :) :)

Vi jobbade vidare på växlingar med Prinsen och han blir bättre och bättre, växlade riktigt fint idag. Biter hårt o fast gör han oxå, och gärna! Ingen risk att han glider ur inte! :)


ItaBitaBusSkita fick vara med och hälsa på folk och valpar, och det gör hon med besked. Visserligen inget ovanligt för hon gör allt i 110 k/m och rejält - lika så hälsa! Hon är övertygad om att alla tar emot henne när hon kommer flygande genom luften, men jag börjar misstänka att det bara är jag som gillar när hon gör det så jag kanske får börja jobba på den biten....kanske... ;-)

Annars så är det husletande och studier som står på schemat och det går väl som det går, eller studierna går bra men folk säljer helt klart för lite hus nu för tiden!

Nu blir det sängen o så kör vi igen i morgon, då med mer myggskydd än jag hade ikväll för jag kliar snart sönder mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar