måndag 21 november 2011

Störning på hög nivå! Eller, iaf störning! :)


Nu har Prins fått ett tufft pass! Matte var stenhård och husse var en jobbig jä*el som höll på att störa träningen med att stå vid sidan av och leka med en boll och sen ännu värre - kampskinnet! Men vad duktig han var min lilla skit! Jag tror aldrig jag har fått en så snygg fot men å andra sidan jag jag ju inte mer än bara lite av huvudet men känslan fanns där idag. Jag har torrgått takten och tempot för foten som bare jag jobba den sista veckan och det gör nog resultat.

Vi tränade även höger svängar och det tyckte jag funkade bra förutom att jag kom på mig själv med att ge lite väl mycket dubbelkommandon så det måste jag jobba bort på en gång! Vi tränade även ställanden och idag gjorde han flera spontana och jätte fina!

Störningen var svår men han skötte det riktigt bra, jag måste nog vara lite hårdare mot honom och visa lite mer att det är svart eller vitt och inte en massa gråzoner som jag tydligen tycker om att vara i - SKÄMS FIA!

Den stora lärdomen av detta träningspass blir alltså att: Livet är svart eller vitt! (i alla fall livet på trän ingsplan!) :)

Nu avslutar vi kvällen med en långpromenad tillsammans med Jenny och Blixtra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar